tisdag 13 augusti 2013

Symöte - Röda bär!






















Hej syföreningsvänner! Välkomna på symöte!

Jag virkar och virkar och det är så vansinnigt kul! Det blir liksom bara roligare ju mer man gör det - har ni tänkt på det? För ju mer man sysslar med något, desto fler färger får man på sin palett, och desto större bli sedan uttrycksmöjligheterna. I alla fall är det så det känns för mig. Jag tycker om ihärdigt arbete. Det ger mig trygghet och riktning.

Tyvärr kan jag inte visa mer än en liten smula av något som är alldeles nyss blev färdigt och som ska ingå i mitt kommande månadsmönster för Järbo Garn. Rött och grönt på rutig botten - kan det bli tjusigare än så? Tror nästan inte det!

Vad gör ni? Virkar - eller stickar? Eller något helt annat? Lämna gärna en länk till ditt syföreningsinlägg, med hjälp av länkverktyget nedan:

2 kommentarer:

  1. Inte har mina virktankar kunnat förverkligas i sommar inte :( (Tyvärr hör jag till dem som inte alls trivts med hysteriska värmen.)
    Hos mig idag funderingar på hur jag kan använda ett mönster på enklaste sätt.
    Skönt att kunna vara tillbaka förresten, med "ny" dator.

    SvaraRadera
  2. Så spännande att få se det när det är klart, men snyggt ser det ut.
    Ha det gott

    SvaraRadera